Dentsu Aegis Network

Innovating the way brands are built

Om Dentsu Aegis Network

Dentsu Aegis Network er et globalt medie- og kommunikationsnetværk, der beskæftiger over 45.000 personer i 167 lande. I Danmark er vi 500 dedikerede medarbejdere fordelt på to adresser i København og en i Aarhus.

Dentsu Aegis Network Danmark repræsenterer en række af vores globale brands herunder Carat, Vizeum, iProspect, Posterscope, MKTG, DDS, Data2Decisions, Amplifi og Magnetix. Vi hjælper vores kunder med at styrke relationerne til forbrugerne ved hjælp af holistiske og integrerede kommunikationsløsninger. Vores vision ”Innovating the way brands are built” gennemsyrer derfor det brede spektrum af kommunikationsløsninger, vi tilbyder.

Læs mere på Dentsu Aegis Network Danmarks website HER.

Forbrugerstudier i Dentsu Aegis Network

“Tid til Tillid” er Dentsu Aegis Networks tredje store forbrugerstudie i løbet af de seneste tre år. I 2018 undersøgte vi danskernes flyttevaner i et samfundsmæssigt og kommercielt perspektiv med studiet “Flyt dig! Et forbrugerstudie om danskernes flyttevaner”. Du kan læse meget mere om “Flyt dig!” HER. I 2017 undersøgte vi det omdiskuterede “Udkantsdanmark” i forbrugerstudiet “På forkant med udkanten”. Du kan læse mere om “På forkant med udkanten” HER, HER og HER.

 Vores tilgang til at udvikle forbrugerstudier er dobbeltsidet. På den ene side har studiet en kommerciel relevans, mens studiet på den anden side også indeholder en samfundsmæssig relevans. Begge sider er lige vigtige, da vi tror på, at man som kommunikationsnetværk kan arbejde kommercielt og samtidig have en holdning til det samfund, vi lever i.

 

Vores brands